Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kubek ceramiczny z nadrukiem religijnym "Gloria in exelsis Deo".
Kubek ceramiczny o pojemności ok. 250 ml. Motyw nadruku świąteczny. Kubek idealnie nadaje się na upominek świąteczny, ale także jako np. nagroda dla dzieci za udział w nabożeństwach adwentowych - roratach.
Kubek religijny z hasłem "Dziękuję!" - nawiązującym do cytatu z 1 Tes 5, 18: W każdym położeniu dziękujcie, taka jest bowiem wola Boża w Jezusie Chrystusie względem was.
Kubki nadają się do mycia w zmywarkach. Materiał: ceramika, Pojemność: 360 ml, Wysokość: 95 mm, Średnica: 80 mm
To nie jest rodzaj księgi pamiątkowej, ani sentymentalnego albumu ze zdjęciami. Nie, drodzy Państwo, nic ze skansenu. Ta znakomicie zaprojektowana książka (czapki z głów!) tętni życiem – rekomenduje książkę dziennikarz „Gościa Niedzielnego”, Marcin Jakimowicz.
Książka jest zbiorem inspirujących historii uczestników ŚDM z całej Polski wraz z zaskakującymi komentarzami teologów i biblisty. Książka posiada nietypową formę, w której poprzez słownictwo projektowe prowadzi czytelnika przez kolejne etapy klasycznego projektu. Nie kończy się on wraz z przeczytaniem książki, lecz wręcz przeciwnie – dopiero zaczyna.
Anioł ze stygmatami to opowieść o bliskim współpracowniku Boga, świadku licznych objawień oraz wielkich cudów, a także skromnym i niezwykle ciepłym człowieku, który z właściwą sobie prostotą zachęca: „Rozmawiaj z Panem. Jeśli nie powiesz mu o swoich problemach, w jaki sposób ma cię usłyszeć?”.
We Włoszech ściągają do niego tłumy wiernych i proszą o modlitwę wstawienniczą. Posługuje charyzmatem uzdrawiania, a jego bliscy mówią także o darze bilokacji. Najważniejsza jest jednak jego niezwykła relacja z Chrystusem: brat Elia jest stygmatykiem oraz człowiekiem, któremu Chrystus pozwolił utrwalić swoje oblicze na fotografii.
Jak przepraszać, by nie krzywdzić bardziej? Jak przyjmować przeprosiny? Czy należy przebaczać ludziom, którzy nas nie przeprosili? Jak przebaczać tym, którzy nas skrzywdzili? Jaki byłby świat, gdybyśmy wszyscy nauczyli się odpowiednio przepraszać?
O tym wszystkim pisze Gary Chapman, znany psycholog, terapeuta i dziennikarz oraz autor bestsellerów Pięć języków miłości, Pięć języków miłości dla singli i Pięć języków miłości dla małżeństw. Tym razem proponuje: nauczmy się przepraszać i przyjmować przeprosiny.
W tej książce znajdziesz pełne miłości słowa Jezusa przeznaczone do czytania na każdy dzień roku. Za ich sprawą możesz codziennie doświadczać wielkiego wsparcia, jakie Pan chce dawać każdemu z nas, mimo towarzyszących nam trudów i bolesnych doświadczeń.
Słowa tej książki sprawią, że poczujesz niesamowitą radość płynącą z bycia ukochanym przyjacielem Jezusa.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.